سایدبار چیست و چه کاربردی دارد؟

مسلما شما نیز تا کنون در هنگام بازدید از تارنما‌های متعدد به ردیف‌هایی آموزش سئو در مشهد که در سمت چپ و یا این که راست آن‌ها قرار دارا‌هستند، اعتنا کرده‌اید. این ردیف‌ها سایدبار (Sidebar) اسم دارا هستند و به طور اثبات در صفحه ها وبسایت اکران داده می گردند. البته سایدبار چیست و پیاده سازی سایدبار چه مداقه و مزایایی دارااست؟ سایدبار یکی‌از تجهیزات اساسی و پر استفاده در سایت‌ها میباشد که نقش حائز اهمیتی را در طرح بندی صفحه ها آن انجام می‌نماید و سوای ساخت‌و‌ساز مزاحمت و حواس پرتی قادر است دقت یوزرها را به صفحه های، مقاله ها و یا این که جدیدترین خبر‌ها روز جلب کرده و آن‌ها‌را نسبت به بازدید از محتواهای متفاوت ترغیب کند.

ساخت سایت شرکتی و ساخت وب سایت فروشگاهی ماهر با طراحان وبکده

اما محتوای سایدبار نیز از التفات بالایی داراست و بایستی از جذابیت کافی بهره مند باشد تا یوزرها بر روی آنان کلیک کرده و از ورقه موردنظر بازدید نمایند. اکثری سایت‌ها در نصیب سایدبار اطلاعاتی همانند داده های عددی وب سایت، جدیدترین محصول ها، واپسین مطالب و یا این که تبلیغات را قرار می دهند تا از روش آن بتوانند بازدیدکنندگان را با خویش یار و همدم ساخته و آن ها را مقطع مجال بیشتری در وبسایت نگه دارا‌هستند. در‌پی این مقاله تمامی آنچه که بایستی درباره سایدبار بدانید را به شما توضیح می دهیم و مزایای پیاده سازی آن را نیز آیتم پژوهش قرار خوا هیم اعطا کرد. با وبکده یاروهمدم باشید.

سایدبار چیست؟

در صورتی بخواهیم به پرسش سایدبار چیست پاسخی بی آلایش و پر‌نور بدهیم بایستی بگوییم که سایدبار نوعی نوار یا این که ردیف عمودی در سمت چپ یا این که راست محتوای مهم تارنما میباشد که داده ها آن در هر وب سایت متعدد می باشد. ولی سایدبار فقط در دو طرف صفحه های وب سایت قرار نمی‌گیرد و نوع دیگری از سایدبار وجود دارااست که به طور افقی و در مجاورت فوتر درج میشود. سایدبار معمولا برای اکران اشکال گوناگون داده ها مازاد به یوزرها مثلا هیبت‌های نام نویسی ایمیلی، لینک و پیوند‌ به صفحه ها مهم وبسایت، تبلیغ تولید ها و سرویس ها و یا این که اکران پست‌ها و مقاله‌ها پر بازدید و مرتبط در وب سایت قرار می گیرد.

مداقه سایدبار

سوالی که در حال حاضر ممکن میباشد برایتان اتفاق افتاده باشد این میباشد که عنایت سایدبار چیست و چرا می بایست برای تارنما خویش سایدبار پیاده سازی کنیم؟ مهم ترین مزیت پیاده سازی سایدبار این میباشد که با درج یک ردیف منظم و سازمان یافته در کنار محتوای مهم وبسایت می توانید فارغ از ساخت و ساز مزاحمت و یا این که حواس پرتی، یوزرها را نسبت به اعمال یک کار خاص همانند بازدید از دیگر صفحه ها، مشاهده تبلیغ و یا این که نام نویسی در وب سایت ترغیب فرمایید. براین اساس یوزرها با تمایل و عزم خویش نسبت به بازدید از محتواهای جان دار در سایدبار مبادرت کرده و همین فرمان نیز موجب ارتقاء نرخ تعامل آنان با وبسایت شود.

مزیت دیگر پیاده سازی سایدبار در وبسایت این میباشد که سایدبار به طور اثبات و سوای تغییر‌و تحول در معرض مشاهده کرد بازدیدکنندگان قراردارد؛ یعنی هنگامی یوزرها که در اکنون اسکرول صفحه ها تارنما میباشند نیز سایدبار برای آن‌ها اکران داده می‌گردد. بنابراین کلیه داده ها و صفحه ها اساسی وبسایت شما همواره در قسمت خاصی از وب سایت قرار دارا هستند و شانس بازدید از آنان نیز ارتقا پیدا خواهد کرد. به همین استدلال آموزش سئو مشهد اکثر سایدبارها معمولا دارنده مورد‌های CTA (دعوت به فعالیت) همانند تبلیغات و یا این که هیبت‌های نام نویسی ایمیلی میباشند تا از روش آن بتوانند اعتنا یوزرها را جلب کرده و آن‌ها‌را با خویش یار و همدم سازند.


برچسب ها: آموزش سئو در مشهد , آموزش سئو مشهد ,

[ بازدید : 2 ]

[ شنبه 8 ارديبهشت 1403 ] 10:31 ] [ zh.parvar ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]